X





Aktuelt

Ny økonomimedarbejder til kreditorbogholderiet - driftssikker, selvstændig og analytisk skarp

Deltid


Her er muligheden for at udfolde dit potentiale som topprofessionel, vidende og værdiskabende økonomimedarbejder i en ambitiøs engros-handelsvirksomhed.

Grib chancen og få en lærerig og helt central placeret rolle med levering af kompetent og forretningsdrevet intern service og administration i 3K Værktøj A/S, Horsens.

Om jobbet

Stillingen rummer først og fremmest alle opgaver omkring kompetent kreditorstyring. Virksomheden er ved at overgå til elektronisk dokumenthåndtering, så det er vigtigt at du enten har erfaring med dette, eller har mod på at lære denne disciplin.

Vi tilbyder dig en stilling med rig mulighed for at præge opgavetilrettelæggelsen og vi har klare forventninger til dig om at du kan arbejde fokuseret. Helt konkret, vil dine arbejdsområder indebære håndtering af kreditorbilag, afstemning af kreditorkontoudtog, finansafstemninger, assistancefunktion for interne og eksterne sælgere, indkøb af kontorartikler mv. Desuden skal du kunne foretage opfølgning på datakvalitet både internt og eksternt.

Det bringer du

  • Du har en relevant uddannelse og en solid erfaring fra en lignende stilling
  • Du kender alt til både kreditor- og finansbogholderi
  • Du har solid erfaring med Navision C5 og er rutineret IT-bruger generelt
Du har interesse for og meget gerne specifikt kendskab til elektronisk dokumenthåndtering.

Personlige egenskaber

Vi kigger særligt efter dig der:
  • Arbejder selvstændigt, aktivt involverende, nysgerrigt, analytisk og vedholdende
  • Kan lide at sætte struktur på dine egne opgaver og assistere andre i processen
  • Er udadvendt og proaktiv

Du bliver en del af os

Vi er en virksomhed med 16 kompetente og hjælpsomme kollegaer, der består af folk på kontoret og uden for huset. Du kommer til at have din dagligdag sammen med back office teamet. Vi påskønner åbenhed samt respekt og vi anser udsagnet ”sammen er vi bedst” som værdiskabende. Vores hverdag er præget af selvstændighed, samspil, godt og travlt arbejdsmiljø med gode udviklingsmuligheder.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en fastansættelse som udgangspunkt på 20 timer ugentlig.
Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2018, eller snarest muligt derefter.

Flere oplysninger

Kontakt økonomichef, Annesofie Ditlev, tlf.: 70 26 41 41.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er den 1. oktober 2018.
Ansøgning samt CV sendes til Annesofie Ditlev Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.






Lagervarer der er bestilt
inden kl. 8:30

Leveres samme dag i Horsens og Aarhus området.
Lagervarer til resten af landet afsendes samme dag, som de er bestilt.

Læs mere om levering

Vi har ALTID minimum 10.000 varenumre på lager

 

Find produkterne her